Круглий стіл в межах проєкту розвитку потенціалу вищої освіти PAGOSTE (11-12.03.2021, м. Київ) |
11-12 березня 2021 року у межах міжнародного проєкту Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» відбувся круглий стіл «Розробка та впровадження механізмів управління на основі партнерства при підготовці педагогічних кадрів для системи професійної освіти: концепції ефективного функціонування», організований Українською інженерно-педагогічною академією. Мета заходу — публічне обговорення із зацікавленими сторонами: Круглий стіл відвідали понад 180 учасників (директори та викладачі закладів фахової передвищої та професійно-технічної освіти, співробітники навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти; викладачі університетів, які беруть участь у підготовці викладачів професійної освіти; роботодавці; представники Міністерства освіти і науки України). З вітальними словами виступили Олена КОВАЛЕНКО (Українська інженерно-педагогічна академія); Ірина ШУМІК (Міністерство освіти і науки України); Томас ДАЙСІНГЕР (Університет Констанца, Німеччина); Іванна АТАМАНЧУК (Національний Еразмус+ офіс в Україні). Власні концепції розвитку системи підготовки викладачів професійної освіти та навчання на основі стандартизації та партнерства презентували представники українських університетів – партнерів: Наталія БРЮХАНОВА, Українська інженерно-педагогічна академія; Світлана ЦИМБАЛЮК, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Наталія БОНДАР, Національний транспортний університет; Тетяна ПЕТЮХОВА, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського. Європейські партнери проєкту — Томас ДАЙСІНГЕР (Університет Констанца, Німеччина), Ріхард ФОРТМЮЛЛЕР і Розанна ШТЕЙНІНГЕР (Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія) — поділилися досвідом співпраці між різними стейкхолдерами, які беруть участь у підготовці викладачів професійної освіти в їхніх країнах. З презентацією Інтернет-платформи для взаємодії між стейкхолдерами, зацікавленими у підготовці викладачів професійної освіти, виступив Олександр РАДКЕВИЧ (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України). Ініціативу зі створення Асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти презентував Олександр КУПРІЯНОВ (Українська інженерно-педагогічна академія). Досвідом співпраці громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» із закладами професійно-технічної освіти поділилися Галина ЄЛЬНІКОВА (засновниця Школи) та Ірина ЛАПШИНА (Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія, Україна). Під час круглого столу було організовано модеровану дискусію щодо шляхів і перспектив управління на основі партнерства при підготовці викладачів професійної освіти в Україні. Питання, які обговорювалися під час круглого столу, викликали значний інтерес серед учасників. Із матеріалами презентацій можна ознайомитися на сайті проєкту. |
"Genius Temporis"
МІСІЯ – Сприяння професійному та організаційному лідерству і розвитку сфер врядування, менеджменту та освіти шляхом запровадження інновацій.
ВІЗІЯ – «IЛІР» – лідер у сфері запровадження інновацій задля професійного та організаційного розвитку врядування, менеджменту та освіти.
Через НАВЧАННЯ до ІННОВАЦІЙ,
через ІННОВАЦІЇ до РОЗВИТКУ,
через РОЗВИТОК до ЛІДЕРСТВА!