Інститут Лідерства,
Інновацій
та Розвитку
Знайомтесь: проєкт ЄС Еразмус+ FabLab «Створення мережі та інфраструктури підтримки молодіжного інноваційного підприємництва на платформі фаблабів» |
Акронім проєкту: FabLab
Назва проєкту: «Створення мережі та інфраструктури підтримки молодіжного інноваційного підприємництва на платформі фаблабів» / «Development of a network infrastructure for youth innovation entrepreneurship support on fablab platforms»
Цільова група проєкту: студенти ЗВО та користувачі системи безперервного навчання
Координатор проєкту: Buckinghamshire New University, United Kingdom
|
Детальніше...
|
Знайомтесь: проєкт ЄС Еразмус+ C3QA «Стимулювання інтернаціоналізації досліджень шляхом запровадження системи забезпечення якості третього рівня вищої освіти у відповідності до Європейських вимог» |
Акронім проєкту: C3QA
Назва проєкту: «Стимулювання інтернаціоналізації досліджень шляхом запровадження системи забезпечення якості третього рівня вищої освіти у відповідності до Європейських вимог» / «Promotion internationalization of research through establishment of cycle 3 QA system in line with the European agenda»
Цільова група проєкту: викладачі, адміністративний персонал та здобувачі вищої освіти за програмами третього рівня вищої освіти
Координатор проєкту: «French University in Armenia» Foundation, Armenia
|
Детальніше...
|
Знайомтесь: проєкт ЄС Еразмус+ ITE-VET «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» / «Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education» |
Акронім проєкту: ITE-VET
Цільова група проєкту: викладачі професійної (професійно-технічної) освіти, ЗВО, що здійснюють підготовку викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти, та працівники системи професійної (професійно-технічної) освіти, які забезпечують практико-орієнтоване навчання.
Координатор проєкту: University of Konstanz, Germany
Мета проєкту: удосконалення організації та підвищення якості системи професійної (професійно-технічної) освіти, зокрема шляхом запровадження інноваційних курсів і дидактичних матеріалів, нових форм співробітництва між університетом та училищами/коледжами й організаціями роботодавців, нових способів/напрямів набуття майбутніми викладачами професійного досвіду поза межами університету.
|
Детальніше...
|
|
|
|
Сторінка 124 з 217 |